Myślałeś kiedykolwiek o tym, w jaki sposób zabezpieczyć swój samochód przed negatywnymi efektami jego wielogodzinnej, codziennej ekspozycji na słońce, deszcz, śnieg? Jak warunki atmosferyczne wpływają na samochodową karoserię i dlaczego warto ją chronić, wykorzystując w tym celu folie ochronne oraz powłoki ceramiczne?
Twoje auto nosi na sobie ślady pogody, którą mamy za oknem? Skończ z tym i uporaj się raz na zawsze z wypłowiałą od słońca i porysowaną od gradu karoserią!
Lakier odporny na zarysowanie? To możliwe! Powłoka ceramiczna na lakier zapewni Wam przede wszystkim odpowiednią ochronę lakieru, niezwykły blask oraz perfekcyjny wygląd, podnosząc jednocześnie potencjalną wartość samochodu na rynku wtórnym, w razie ewentualnej chęci przyszłej odsprzedaży.
Lakier samochodowy każdego dnia jest narażony jest działanie na niego gradu, mocnych opadów, spadających z przydrożnych drzew gałęzi, szyszek czy kasztanów. Ceramika to bezbarwna, absolutnie niewidoczna warstwa lakieru położona na Twoje auto. Poza tym, że chroni ona lakier, nadaje mu maksymalną szklistość i głęboki blask. Dzięki wykorzystaniu przy jej nakładaniu najnowszych nanotechnologii, warstwy powłoki wiążą się na zawsze z lakierem. Tym sposobem otrzymujemy dodatkowy pancerz, który jest ochroną dla pojazdu.
Folia ochronna to także świetny sposób na zabezpieczenia lakieru w naszym samochodzie. Tym, co różni ją od ceramiki jest fakt, że ten zabieg jest odwracalny i w każdym momencie można ją usunąć z naszego samochodu. Folie ochronne XPEL, które stosuje się na samochodach posiadają dożywotnią gwarancję oraz właściwości samoregeneracji. Co to oznacza? Ewentualne rysy na folii znikną w momencie gdy folia otrzyma odrobinę ciepła, na przykład w upalny dzień. Zabezpieczone w ten sposób auto jest odporne na sól, żwir, gałęzie i inne niezależne od nas czynniki.
Nie. Folie ochronne na lakier XPEL są skrojone na miarę danego pojazdu. Przycina się je do odpowiednich rozmiarów przy pomocy plotera, a to oznacza, że po pierwsze nie jest konieczne rozbieranie karoserii, a po drugie nie ma możliwości uszkodzenia lakieru, w trakcie docinania folii.